vineri, decembrie 01, 2006

decizii de moment

tocmai am luat o decizie de moment (ieri se intampla asta!).
evident ca era una din deciziile alea pe care oricum tre sa le iei la un moment dat.
de-a lungul timpului am observat ca de fiecare data cand am luat decizii d-astea a fost un lucru bun deci m-am bazat pe asta... ma gandesc eu ca intr-un fel s-a schimbat ceva dar nu-mi pare rau si atunci nu ii inteleg pe cei care ma contrazic... cred ca pot totusi sa iau singura anumite decizii si daca imi va parea rau... well, asta este! asa e cu deciziile personale...

imi amintesc ca am decis sa dau la regie intr-o dimineata... m-am trezit si gandul asta mishuna in capul meu... si asta a fost, am intors toate deciziile de mai inainte si am spus ca asta vreaus a fac si gata! lafel a fost si cu plecarea la Bucuresti! intr-o zi mi-a trecut asta prin minte, shtiam ca e cea mai buna alegere asa cu nu m-am sfiit... se spune ca unele lucruri nu le mai poti da inapoi, foarte adevarat cand vine vorba de ceea ce am hotarat ieri dar ideea era: vrei sa dai unele lucuri inapoi? pai nu. shi atunci...

probabil sunt foarte incoerenta dar nu-i nimic nou pentru mine... mi s-a zis sa fiu mai sigura pe mine, pai sunt! dar asta nu ma impiedica sa am momente de aberatie pura...