duminică, octombrie 01, 2006

ganduri pe fuga

sunt nervoasa... pur si simplu. am motive indeajuns cat sa ma scfund pana la gat in ele deci nici nu ma mir ca lovesc tastele cu atat furie...

sa vedem daca scrisul pe blog, aberatul, ma poate calma...

de-abia astept sa se termine saptamana asta idioata... a fost prea dificila... de mult nu am mai avut o asa inlantuire de zile "bestiale" una dupa alta... nu vreau neaprat sa am plang pentru ca depindea de mine sa ma calmez si sa vad sfertu plin al paharului ca sigur jumate nu era... logic ca n-am reusit ca daca imi iesea numai scriam astea aici...

cred ca inchei postul si deschid altul in care o sa imi desfasor toate cunostintele in ale certatului ca daca tot am facut asta toata sapt. nu-mi va fi prea greu sa adun la un loc toate impresiile.