luni, septembrie 25, 2006

just Monday... coffee, my love

desi mor de somn si nu ma pot opri din cascat totusi momentul in care voi adormi este inca departe... ca de obcei am de lucru... incepe sa ma enerveze lucrul asta... oricat de fain o fi sa am ocupatie, nu genul asta de ocupatii il prefer eu... plus ca tanjesc dupa o ceasca mare si aburinda de CAFEA...

azi am asa un chef sa fac teoria cafelei. imi palce de mor bautura asta... mi-a fi greu sa duc o viata normala fara ea. e energizantul meu pentru intreaga zi, drogul meu favorit, singurul drog sau obicei care a resuit sa se lipeasca de mine... daca tigarile, alcoolul sau pastilele/seringile/prafurile nu au avut efect (slava Domunului numai asta nu-mi mai trebuia!). oare mori mai devreme daca bei cafea???

citeam prin NG cred ca odata ce devii dependent de cafea (iar eu ma inscriu cu succes in categoria asta!!! :P) creierul tau numai functioneaza la randament maxim decat dupa doza normala de cofeina... frumos, frumos... deci daca m-ash lasa de cafea, in afara de faptul ca ar trebui sa indur dureri de cap ucigatoare, as gandi si mult mai incet... lucru care ar fi o mare problema. deci postul asta e in final un topic pro cafea... daca n-am talent la versuri si nu pot sa scriu un hit a la Marius Moga despre asta, macar atat sa fac.

sa nu uit, o buna si draga colega, de fapt nu numai una, mereu imi spune "a, esti nervoasa, clar, nu ti-ai baut cafeaua!" si in genere o nimereste, fara ea nu am pic de energie... so, I'll just keep drinking coffee... e singurul meu tabiet, plus ca sunt "omul expresso" si de ati shti ce trasaturi are omul asta, v-ati apuca toti de baut cafea in loc de micul dejun... (pt. lamuriri a se vedea linkul "my fav forum", topicul "zi-mi ce mananci la micul dejun ca sa-ti spun cum...")