marți, septembrie 26, 2006

din nou despre aceleasi compromisuri... si renuntari

ma gandeam azi cand ma intorceam acasa ca a venit si vremea mea sa fac compromisuri... deja... poate ca totusi nu sunt atat de rele nu... incapatanarea si orgoliul nu duc mereu la chestii bune, dar totusi ce greu poate fi sa faci compromisuri cand de fapt iti vine doar sa continui in legea ta, cu sarcasmul propriu, sa intepi anumite persoane ca, de, si ele fac lafel si nu-ti palce sa nu platesti cu aceiasi moneda...

e trist, e greu sa renunti la lucruri care chiar inseamna ceva pentru tine... i just lost something, ceva care insemna mult pentru mine... si mi-e greu sa "deal with that", dar am incotro?... face the truth and move on!!! that should make me stronger, right??? nu-s sigura ca asa va fi dar am avut o "zi bestiala" azi... m-am saturat de "zile bestiale" ca asta... i don't want this anymore. vreau doar clopotul meu de sticla in care sa stau ghemuita shi unde orice chestie exterioara (mai ales din seria celor dureroase) sa nu patrunda... ar fi frumos nu??? but I am ready for anything... indiferent ce va urma sunt destul de pregatita insa nu pot sa garantez (mai ales fata de mine) ca voi iesi cu fruntea sus, sau macar cu spatele drept, sau fara sa fiu plina de praf shi julituri... dar cine a zis ca va simplu???

nu scriu mult ca ma lasa inspiratia (daca am avut vreodata asa ceva) insa pur si simplu ma framanta subiectul asta, e ca un ghimpe pe creier... cred ca tre sa beau o cafea si ma apuc de treburile idioate pe care mai tre sa le mai fac... ca abia la 8 jumate seara am ajuns acasa, shi-s plecata de la 7 dim!... what a life!!! I just love it!... fuck it! i'm so tierd of this...