luni, octombrie 02, 2006

inainte sa ma apuc de lucru...

conform compului este ora 22.35 iar eu abia imi beau cafeaua si ma pregatesc de lucru... ca orice liliac prefer sa lucrez noaptea... God, sper sa nu devin bufnita...

ideea e ca nici macar nu shtiu cu ce sa incep... scenariul la care tin atat de mult (imi place la nebunie sa ma ocup de asta! e atat de fain fata de sc...), tema pt. prega la engla ca nu vreau sa urle profa maine la mine sau eseul ala nesuferit la romana??? oricum toate au dead-line maine deci degaba ma fofilez ca tot tre sa le fac pe toate shi de ce ti-e frica nu scapi...

shi totusi shi daca aveam dublu de lucru tot nu m-ar fi scos din starea asta de bine in care ma aflu... i'm just happy... pur si simplu. veneam spre casa si nu ma puteam opri din zambit.... ziua de ieri a fost execrabila (nici macar nush exact de ce dar asa am simtit-o...) dar asta de azi... faina e putin spus... imi plac zilele astea cand faci ceva la care tii mult, cand ai in ce sa-ti pui toata energia... a, shi in plus am luat-o mai usor. nu fiecare rahat care iti este spus merita luat in seama, am testat asta azi si in general chiar da roade sa mai selectezi ce merita sa iei in considerare si ce nu din ceea ce spun oamenii...

cum mi-am terminat cafeaua si numai am scuza, o sa ma apuc de lucru si incep cu ce-mi place ca restul sunt secundare pentru moment, sper doar sa iasa ceva bun...