joi, ianuarie 04, 2007

din Buc


am tinut eu mortis sa aberez cand ma aflu in Buc pt ca altele sunt impresiile la cald si poate imi va face bine sa citesc astea la un moent dat...

ca venisem in Buc cu trei motive mari si late e una dar unu nu mi-a iesit... unu, trebuia sa ma ocup de niste carti... done... doi, unatc... da bate vantu pe acolo pe la secretariat, pustiu... trei, cateva cumparaturi... asa pt fun-ul meu propriu si personal...

la metrou (loc propice meditatiei pt mine) mi-am amintit ca poate ar fi trebuit sa sun pe cineva sa-i zic cateva ganduri bune dar well, pur si simplu nu am dus la indeplinire gandul...
of, pe bune ca unul din lucrurile pe care il iubesc la Buc e metroul... ca unii probabil in califica drept "infect" e treaba lor... mie imi place la nebunie dar nu cred ca as sti sa spun de ce... dar e locul in care gandurile mele o iau razna, nu in sens negativ oricum... a, si ce-mi palce mult in metrou e ca pot sa stdiez oamenii, nu intr-un mod critic... imi place sa privesc oamenii din metrou, mi se par mult mai expresivi decat pe strada sau in magazine...

... aberatii incoerente...

ieri seara eram pe Lacu Tei... mergeam sa iau ceva de haleala, nici macar nu stiam prea bine ce magazine zac pe acolo... anyway... in fata mea mergea un grup de vreo 6 ghiauri, exact de varsta mea... ii auzeam vorbind si de la 10 metri din spate... parca urlau, ok si la noi face lumea asa but, accentul ala al lor pe care well, nu-l intalnesc in fiecare zi, atitudinea... recunosc ca mi-e frica de mor... shit!!! nu ma asteptam dar din cand in cand ma mai paraseste curajul... cum ar fi azi, sau mai exact ieri cand ma intrebam daca doar asta are de oferit orasul asta... cati ani o sa-mi trebuiasca pana sa il numesc "acasa"? nu cred ca vreau sa ma gandesc la raspuns ca ar fi foarte trist... al dracu de descurajant...

azi mi-a placut... in afara de faptu ca am incurcat odata linia in Piata Victoriei m-am descurcat admirabil... ei, admirabil pt felul in care ma orientez in genere in spatiu... echivalent cu zero de multe ori...

acu ma uit pe geam la blocurile de mai incolo, de prin cartier... mi-ar placea totusi sa nu trebuiasca sa plec maine pentru ca mi-a fost tare dor de locul asta, ultima oara cand am fost, in octombrie cred, eram asa de obosita si nedormita dupa festivalul de la suceava ca nu am inregistrat mare lucru... imi place sa ma foiesc fara tinta prin Buc ca am unde... macar ma mai poate surprinde cate ceva, nu ca acasa unde cunosc aproape fiecare colt al orasului... unde e surpriza cand stii aproape totul?