duminică, iulie 08, 2007

dependente....

citeam in urma si parca in sept sau oct scriam cateva din lucrurile de care sunt dependenta... dar de fapt sunt mult mai multe asa ca sa vad cate imi ies de fapt:



Sunt dependenta de:

- cafea :) - ca pt mom nu am voie sa beau e altceva, dar si cand scap de interdictie... coffeeeeeeeee
- comp, eventual cu conexiune la net si nu prin dial-up, deci de mess, siteuri & co.
- mp3, si prin analogie muzica - pentru ca imi da senzatia ca si cand merg (pe jos sau in diverse mijloace de transport) am totusi un gen de ocupatie... plus ca imi place sa leg momente placute sau neplacute de melodii
- telefon mobil :D... ca de, trebe, sufar de nevoia de a comunica ceva exact in mom in care imi trece prin cap... sunt nerabdatoare din fire... pot trai fara sa-l ating maxim 2 zile (bine daca-s in zona fara semnal e alta poveste...)
- pepsi (de fapt eram) >>> ceai (in prezent) - traiasca lipton si nestea!!! (bine ca au si cofeina)
- filme - imi plac povestile cu si despre oameni
- creion / pix + un caiet - mereu am nevoie sa notez cate ceva, de la un nr. de telefon sau o adresa la un gand sau un citat
- miscare - si nu ma refer la sport (oricat ma staduiesc nu prea am succes in a deveni dependenta de sport - ar fi foarte sanatos!) - ma refer ca daca stau mai mult de o luna fara a iesi macar o zi dintr-un anumit oras / loc incep sa ma urc pe pereti /in copaci >>> prin extensie, sunt dependenta de deplasari / excursii / calatorii
- ceas - ca telefonul mobil il inlocuieste cu succes e altceva, ceasul mi se pare pur si simplu un accesoriu indispensabil desi abia am explicat de ce dpdv logic nu este asa >>> nu pot pleca de acasa fara chei, ceas, mobil si mp3, eventual si niste bani (asta in cazul in care nu vreau sa ma deplasez doar pe jos - putin probabil)
- vitaminele alea stupide - si nu ca vreau, ci ca trebe...
- felix >>> asta fiind motanu' meu :D
- reviste - daca nu iau min 8 reviste pe luna nu ma simt normal (mai ales d-alea glossy gen elle si tabu, plus republik si NG)
- geanta / rucsac - rareori plec cu degetu'n gura de acasa, mereu am un rucsac cu mine desi de multe ori nejustificat
- harti - pt. ca nu cunosc orasele care vor fi "acasa" incepand cu vara asta, galatiul il stiu dar bucul si sibiul mai subtire...

nu-mi mai vine nimic, dar las lista deschisa, nu se stie niciodata ce mici obsesii / pasiuni mai dezvolt

1 Comments:

Blogger Irocheez said...

ti-am citit blogul pana la liftul unatc (:D) si chiar imi place cum scrii... evident, n-am ales alte cai de transmitere a mesajului din motive de genul "'ai, mah!".
enjoy bucharest! :D

6:02 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home