marți, mai 29, 2007

almost done...

talentele lui Felix...

sa vedem... am scapat de Delful B2 si cam in principiu am terminat-o cu franceza... anu' viitor din cate se pare ma asteapta o bilingv engleza, clasa vreau sa zic... nu e nimic sigur dar e pe aproape... scary numai cand ma gandesc... diem, chiar era adevarat cand se zicea ca ar trebui sa ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa se implineasca... well, la mine a fost mereu asa... imi ies toate chestiile se pare, chestiile alea pe care mi le doresc pe bune. ocazional o mai dau in bara. cum am facut de exemplu duminica asta, dar ma refer la lucrurile care te schimba, la deciziile greu de luat si si mai greu de pus in practica. alea imi ies, aproape mereu. ar trebui sa sar in sus de bucurie! si nu sar! why?

acu' vreo sapt. m-am dus in cautare de liceu adoptiv :). n-as putea spune ca-s dezamagita dar cand faceam chestia asta, nu-mi venea sa cred ca pe bune ma duc sa-i intreb cum se face un transfer si cand. adica eu personal nu cred ca un lucru se poate intampla pana cand nu se intampla pe bune. prima impresie? well, spiru e oki, au locuri (cam multe ce-i drept pt. un colegiu national) dar fara indoiala e liceu de copii de bani gata. cuza al meu? mic tzanc pe langa spiru :D. lazar? pare cam scary, insa e foarte frumos... pur si simplu frumos. a, si profii par faorte degajati. dar tot de copii de bani gata. caragiale m-a impresionat cel mai tare, dar in mod negativ... nu prea mai intra in optiunile mele. plus ca m-au sfatuit sa ma duc la monnet, unde nu calc nici fripta... restu' nu ma tenteaza...

momentan vin, da fapt ma aflu pe la sfrsitul unei perioade foarte dezamagitoare in care am cam dat-o in bara frecvent, nu la chestii de viata si de moarte, la prostioare, dar si alea conteaza... mai ales la moral. si cu asta nu o duc prea bine momentan. m-a intrebat didi duminica "ce e cu tine?" I wish i knew, dar n-am nici cea mai vaga idee... se schimba cam multe ca sa nu imi fie greu sa ma obisnuiesc, oricat de adaptabila oi fi, sau cel putin m-oi crede :D.

cum nu pot incheia intr-o nota optimista :( pt ca e prea departe de starea mea de spirit, ma gandesc doar ca la vara inchei de fapt un capitol si tare ma tem ca am sa suspin un pic dupa ceea ce am sa pierd :D... sa vedem ce castig...

1 Comments:

Blogger Jov said...

God is Love!
http://4youfather.blogspot.com/

10:45 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home