sâmbătă, iulie 07, 2007

Grey...



:D in vremurile de glorie ale clasei a 11-a. n-am crezut ca o sa zic asta vreodata, but i will probably miss cuza...
poate ca ma hazardez cand zic ca plec, desi nu prea cred. o diferenta la engleza (si asta doar in cazul in care rezultatul la CAE nu e ceva de genul "passed") nu ar trebui sa-mi puna probleme. doar ca nu e vb numa de asta. ce idilica mi se pare ideea aia ca totul e in alb si negru. sa-l ia naiba de gri ca e peste tot, in fiecare situatie...
ultima oara cand am fost in Buc (asta fiind acu'5 zile cred), imi venea sa ma arunc in Dambovita de cald si nervi. coada de iesire din Buc incepea la Cotroceni, asa ca am zis ca iesim prin Militari... mda, la o intrecere noi in masina, si unu cu doua sacose pe jos a castigat ala... 6 ore jumate pana la sibiu??? offf, it's just getting worse! urasc traficu' in orasul ala, urasc faptul ca sunt 2 milioane de oameni si parca toti se chinuie sa se ignore reciproc...
poate am mai zis dar oricat as iubi metroul, ma dispera ca de cand suntem prieteni mai mult sau mai putin apropiati (depinde de frecventa calatoriilor pe saptamana) sunt la curent cu absolut tot ce poarta Bucurestiul in materie de pantofi, sandale, balerinii etc... sa te puna dracu' sa te uiti mai insistent la unu'... primesti inpoi ori un zambet chinuit si fals, ori o cautatura de-ti vine sa cobori la prima, ori o privire obosita/plictisita ori automat respectivul(a) baga nasul in pamant si incepe sa studieze metodic pantofi...
mie de ex imi place sa privesc oamenii, sa ma intreb cu ce se ocupa sau cum le-a fost existenta pana acuma, uneori sunt doar curioasa sa vad de ce multa lume coboara la obor si pana ajung in iancului aproape sunt singura in vagon...
asta e bucurestiul huh? o micuta parte a lui... da pentru tot restu' pe bune ca merita sa uiti de micile inconveninte, care nu-s chiar asa mici dar nici hiperbolice nu mi se par... inca...

Etichete:

2 Comments:

Blogger papucuroz said...

Nu te mai plange domsoara ca nu iti sade bine, si oricum oare cine o sa se poata duce toata ziua la ambasada si la TNB si la UNATC si la festivaluri si la concerte si prin puburi misto si o sa vada filme la mall cu sistem de sunet surround...oare cine?:P

1:16 a.m.  
Blogger Rodica said...

pai cred ca eu..., da la mall nu ma duc.. poate doar eventual pt cumparaturi... ce vrei sa vad? james bond... neah...

si adev e ca nu poate fi asa rau sa fii la curent cu ce se poarta in materie de pantofi... =)) poate dezvolta simtul estetic

1:59 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home